Job 35 van 59


Report this listing

Solliciteren



Assistent transportplanner


Functie

Onze klant gelegen in Beernem is op zoek naar een Assistent Transportplanner in het kader van de groei van de firma. Is deze functie jou op het lijf geschreven? Lees snel verder.
  • Als hulp planner distributie is het jouw doel om transportorders van de klanten in samenwerking met de chauffeurs optimaal op te volgen, eventueel te herplannen of via tweede ritten in te plannen
  • Je optimaliseert de werkverdeling van de distrbutiewagens
  • je geeft de chauffeurs hun opdrachten door en bent het aanspreekpunt voor hen
  • Je verzekert een verbindende communicatie met de distributiechauffeurs en collega's op het operationeel platform
  • Je werkt dagelijks van 10 uur tot 19 uur
  • Je onthaalt de chauffeurs aan de balie
  • Je staat in voor de opmaak en het aanpassen van transportopdrachten in het TMS systeem


Bedrijfsinformatie
Onze klant is een familiebedrijf dat constant streeft naar kwaliteit, innovatie en groei. Het bedrijf staat in voor het invullen van de totale logistieke behoeftes gaande van internationale transporten met volle vrachten, uitzonderlijk vervoer, tractie, transport van gevaarlijke goederen, warehousing tot distributie op palletniveau en dit in het grootste gedeelte van West-Europa.

Jouw profiel

Naar welk profiel is onze klant gelegen in Beernem op zoek voor hun openstaande vacature van assistent planner?
  • Je bent in het bezit van een graduaat diploma: Transport & Logistiek of je hebt reeds enkele jaren ervaring in de transportplanning
  • Een junior profiel komt zeker ook in aanmerking
  • Je bent bereid om de nodige opleidingen te volgen om mee te zijn met de nieuwste methodieken
  • Je hebt een proactieve en klantgerichte werkhouding
  • Je beschikt over sterke MS Office skills
  • Je werkt discreet, efficiënt en nauwkeurig
  • Je hebt zin voor verantwoordelijkheid
  • Je hebt oog oor kwaliteit en veiligheid
  • Naast het Nederlands beschik je over een goede basiskennis van de Franse en Engelse taal
  • De opvolggegevens van de activiteiten registreren
    Afwijkingen vaststellen
  • De activiteiten van een wagenpark organiseren en plannen (toewijzing, onderhoud, ...)
  • Klachten registreren
    De klant naargelang het type incident oplossingen voorstellen (breuk, vertraging, panne, ...)
  • De routes van de chauffeurs organiseren en plannen
  • Internationale transportprestaties opvolgen
  • De behandeling van bestellingen voor goederenvervoer over de weg organiseren volgens de orders van klanten
  • De activiteiten van het personeel opvolgen en nakijken (rijtijden, geldigheid van de attesten, ...)
  • De databestanden (chauffeurs, wagenpark, opdrachtgevers, …) up to date houden
  • De uitvoering van het transport opvolgen of controleren
    Problemen identificeren en bijsturen
  • Administratieve en budgettaire formaliteiten vervullen die verband houden met het transport (terugkeer van route, leveringsbonnen, opvolging van de reglementen, ...)
  • De dagplanning van de chauffeurs opstellen en bijwerken
  • Het dossier voor het wegvervoer samenstellen en de documenten bezorgen aan de klanten, chauffeurs, ...
  • Technische ondersteuning bieden aan de chauffeurs in geval van panne, ongeval, ... (wijziging van reisweg, reistijd, ...)

Aanbod

Wat mag je van onze klant gelegen regio Brugge verwachten?
  • Een job optie vast na de uitzendperiode of onmiddellijk een vast contract afhankelijk van jouw persoonlijke situatie
  • Een competitief salaris volgens kennis en ervaring aangevuld met een tal van extralegale voordelen
  • De mogelijkheid om opleidingen te volgen
  • Je komt terecht in een stabiel bedrijf met groeipotentieel
  • Je wordt tewerkgesteld op een moderne werkplak in een familiaal bedrijf
  • Het bedrijf is zeer goed gelegen en dus vlot bereikbaar

Solliciteren

ALICIA THEEUWS
003250444714

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht